מי שמנהל עסק יודע מקרוב שהמשפט 'זמן הוא כסף' נכון. אחת ההוצאות הגדולות בכל עסק, אם לא הגדולה ביותר, היא כוח האדם המועסק בו. כאשר מדובר בכוח אדם מאד מיומן המשתכר סכומים גדולים, עולה התמריץ לייעל את העבודה שלו. עדיף שהעובדים יתרכזו בתפקיד שלהם ויפיקו לעסק ערך מאשר יתמודדו עם תקלות שונות ויסבלו מהפרעות. על כך בדיוק נכתוב הפעם. אנחנו נציג בפניכם דרך מאד יעילה לחסוך בזמן, להתייעל ועל ידי כך לצמצם את הבזבוז בעסק שלכם תוך כדי הגברת היעילות. זהו פתרון שיביא לא רק לחיסכון, אלא לשירות לקוחות טוב יותר, לפיתוח מוצרים טובים יותר ולתפוקה רבה יוצר של העסק שלכם.
מרכזייה לעסקים – התייעלות באמצעות טכנולוגיה
המרכזיות לעסקים עברו כברת דרך מהימים בהם היה מדובר בסה"כ במספר קווי טלפון ואולי מערכת מסורבלת לניתוב שיחות. כיום, מרכזיות עסקיות בכלל לא נמצאות על מחשבים בעסק. הן ממוקמות על שרתים ייעודיים אצל החברה שנותנת לכם את השירות. מידע נוסף תוכלו למצוא כאן, באתר של אחת החברות המובילות בתחום, המאגד גם מידע רב. תוכלו ללמוד שם על הדרך בה שיחות מנותבות מ- או אל העסק שלכם ומה ניתן להשיג באמצעים חדשניים. בגדול, מרכזיה כזאת פותרת את רבות מהבעיות של מערכת טלפוניה ישנה: איכות שיחות ירודה, ניתוב שיחות מסורבל, מענה קולי לא יעיל, עלויות גבוהות, חיוג מספרים מייגע ועוד. מעבר למרכזיה מתקדמת מאפשר לכם כעסק לא רק להתייעל ולחסוך זמן ברגע זה, אלא כבר לחשוב על העתיד ולהכין את העסק להתרחבות ולהגעה של עובדים חדשים. המעבר יהיה חלק כאשר ההרחבה והוספת הקווים והשלוחות נעשית ממיקום מרכזי אחד בענן, והכל בלחיצת כפתור.
זמן עבודה – המשאב הכי יקר
ניתוב שיחות יעיל
מרכזיות בענן חוסכות לכם זמן עבודה של עובדים במגוון דרכים. ראשית, ניתוב השיחות מתבצע ביעילות רבה יותר. ניתוב שיחות חכם הוא לא רק יתרון ללקוחות אשר מקבלים מענה מהר. הוא גם חוסך מעבר של שיחה בין עובדים שונים בארגון אשר מנסים למצוא את האדם המתאים לענות עליה. כל שיחה כזאת בעבר בזבזה זמן לכל מי שענה עליה וגם היה צריך לאחר מכן לוודא שהיא הגיע ליעדה.
תיעוד ומידע נגיש
מערכת תיעוד שיחות מתקדמת יכולה לחסוך זמן רב. היא מתעדת את השיחות השונות כאשר שמירת המידע נעשית אונליין. החזרה לאותם תיעודים היא מאד קלה. כך ניתן להגיע ולפתור בעיות בצורה מיידית. זה חוסך זמן לא רק בביצוע המשימה עצמה, אלא גם לאחר מכן בצורך לחזור אליה ולהיזכר בדברים.
תקשורת פנים ארצית ובינלאומית
מרכזייה מתקדמת מאפשרת לעובדים להיות בקשר עם כל אדם אחר בארגון באופן קל וחלק. הם יכולים לקבל עזרה מעובדים הנמצאים במיקום מרוחק, אפילו בחו"ל, כאילו הם נמצאים לידם באותו המשרד. זה מאפשר להם להתייעל ולנהל את משאב הזמן באופן פרודוקטיבי יותר למשימות עצמן.
אופציה לחדרי ועידה וירטואליים
חדרי ועידה וירטואליים היא עוד יכולת אשר תייעל את הזמן. היא תחסוך את הצורך של העובדים להגיע פיזית את אותם ועידות. לפגישות וירטואליות יש פוטנציאל לחסוך שעות רבות בכל שבוע, שעות המתבזבזות על נסיעות ותיאום פגישות. התחום הווירטואלי תופס תאוצה בקרב עסקים, שאימצו גם את שיטת העוזרת הווירטואלית, שירות במיקור חוץ שיכול לסייע לעסקים.
המעבר למרכזייה לעסקים תאפשר לכם לתת לעובדים שלכם סביבת עבודה יעילה יותר. גם הם יעריכו אתכם על כך. עובדים רוצים בדרך כלל לעסוק בתפקיד שלהם ולא לבזבז את הזמן. בכך שתתנו להם את היכולת להיות יעילים, הם ירגישו סיפוק רב יותר ויוכלו לעבוד בכיף וביעילות.
תגובות אחרונות