גברים בתחילת הקשר: אלו הטעויות שיכולות להרוס לכם את הסיכויים למערכת יחסים בריאה

אם גם אתם כמו גברים רבים אחרים, חווים הכרויות עם נשים רבות, אך מגלים מהר מאד כי הקשר לא מתקדם כמו שהייתם רוצים והוא מגיע לסיום מהר יותר משחשבתם לאחר תקופה של חוסר התאמה וחיבור, יכול מאד להיות שגם לכם זה קורה בגלל טעויות קריטיות ונפוצות שאתם עושים בתחילת הקשר. למעשה, מחקרים מגלים כי מרבית הגברים שלא מצליחים לבסס מערכת יחסים בריאה ויציבה, הם לא כאלו שיש אצלם איזושהי בעיה כלשהי, אלא פשוט כאלה שעושים צעדים לא נכונים שמובילים בסופו של דבר לסיום הקשר. אם גם אתם חווים את הדבר הזה, ובמיוחד אם אתם מרגישים שיש לכם מה להציע ומקבלים את הפידבק הזה מהסביבה ובעיקר מנשים, יכול מאד להיות שאלו הן טעויות שגם אתם עושים. אנחנו רוצים לעבור על הטעויות הנפוצות והמרכזיות וזה הזמן שלכם לבחון את עצמכם ולבדוק אם גם אתם עושים אותן מדי פעם.

משפטי פתיחה גרועים

זוהי למעשה הדרך הבטוחה שלכם להוריד את רמת העניין של נשים שאתם פונים אליהן. יש כל מיני סוגים של משפטים כאלו ויש רשימה שמפרטת אותם באתר TextHer, ככה שאתם יכולים לבדוק בדיוק איזה דברים כדאי להגיד ואיזה עדיף שלא בשלבים הראשונים.

אגב, אם אתם מתקשים באופן כללי לייצר זוגיות, וזה לא משנה אם אתם מחפשים קשר רציני וארוך טווח או דווקא מערכות יחסים קצרות יותר, באתר הזה תוכלו למצוא הרבה מידע שיעזור לכם. מעבר לבלוגים ולמדריכים שיעזרו לכם לשפר את התקשורת, תוכלו גם ללכת על ליווי אישי ולקבל תמיכה שתעזור לכם לשפר את ההצלחה שלכם עם נשים.

התלהבות יתר

אנחנו ממש לא אומרים שאתם צריכים לשחק אותה כאילו שהצד השני לא מעניין אתכם, ואם מישהי מוצאת חן בעיניכם אתם בהחלט צריכים להבהיר לה שזה המצב. עם זאת, כאשר ההיכרות היא בשלב ראשוני מאד (לפני הדייט הראשון), התלהבות יתר ככל הנראה תרחיק את הצד השני מכם. לכן אתם צריכים לשמור מעט על איפוק, וככל שמתקרבים ונראה כי הצד השני נפתח, אפשר לבטא את הרגשות שלכם יותר בחופשיות.

חוסר עניין

שימו לב שישגם צדי שני למטבע הזה, ויש הרבה גברים שחושבים שעל ידי הפגנת התעלמות וחוסר עניין הם יוכלו ליצור משיכה אצל בנות המין היפה. האמת היא שזה פחות נכון, ומרבית הנשים בהחלט רוצות שיגלו בהן עניין. חוסר עניין מופגן יתפרש הרבה פעמים כזלזול וחוסר השקעה ואכפתיות, וזהו רבותיי לא סימן מבשר טובות לגבי המשך הקשר.

גברים בתחילת הקשר: אלו הטעויות שיכולות להרוס לכם את הסיכויים למערכת יחסים בריאה

אפס תיאום ציפיות

יש גברים המעוניינים בקשר קצר ומזדמן ולא במערכת יחסים מחייבת, אבל יוצאים מנקודת הנחה שנשים שהם פוגשים בהכרח מחפשות רק קשר כזה, ולכן עם שומרים על ערפול בנוגע לרצונות שלהם. מנגד, יש גברים שדווקא מחפשים קשר רציני, אבל חוששים להלחיץ את הצד השני ולכן לא מביעים זאת בצורה מפורשת. תתפלאו עד כמה הדברים הללו שקופים, והאישה שמולכם תרגיש ישר שאתם לא ממש כנים כלפיה. העצה שלנו כאן היא להיות כנים ואמיתיים מהרגע הראשון, לההסביר בדיוק מה אתם רוצים ומה פחות מתאים לכם, ולראות מהו הפידבק שאתם מקבלים מהצד השני. אם בשלב הזה זה הופך ללא מתאים, חסכתם זמן יקר ואתם יכולים להמשיך להיכרות הבאה.

אם כך – אלו הן הטעויות המרכזיות של גברים בתחילת הקשר, ואם אתם מזהים אותן אצלכם, בהחלט חשוב לעבוד על זה.